marți, 16 decembrie 2008

Definiţiile perversiunilor sexuale


Prin „pervers sexual” se înţelege un om anormal, bolnav mintal, de un fel de psihoză specială, instinctivă, neînsoţită de delir sau confuzie mentală, dar înnăscută în el, pe când „perversitate” e un defect al caracterului unui individ, care-l face să fie împins mereu să facă ceea ce e oprit de convenienţele sociale, morale sau legale. Despre perverşii sexuali se spune că sunt primejdioşi, căci sunt în stare să comită crimele cele mai teribile cu sânge rece şi fără nicio jenă sau teamă.

Dar iată care sunt perversiunile sexuale curente:

1 Sadismul – e caracterizat prin faptul că individul sadic nu simte voluptatea sexuală decât când comite sau asistă la comiterea de acte crude, sălbatice asupra unui alt om. Sadicul nu-şi satisface instinctul sexual decât în mijlocul unor violenţe sau crime.

2 Masochismul – e o perversiune sexuală întâlnită adesea la femei. Instinctul sexual se simte satisfăcut numai când e însoţit de umilinţe, de suferinţe fizice. Femeia masochistă vrea să fie bătută, maltratată, biciută.

3 Bestialitatea – e perversiunea sexualităţii care se simte satisfăcută numai în contactul sexual cu „bestii”, adică animale.

4 Necrofilism (vampirism) – e perversiunea sexuală în care individul are orgasm numai în contact sexual cu morţii.

5 Exhibiţionişti – sunt acei perverşi sexual care simt în ei impulsul irezistibil de a-şi etala organele sexuale în public (adesea în zile şi la ore fixe).

6 Pedofilismul – anomalie sexuală ivită uneori la bătrâni, caracterizată prin iubirea sexuală de copii.

7 Homosexualitatea – este o „inversiune” sexuală. Dragostea sexuală pentru acelaşi sex (femeie pentru femeie, bărbat pentru bărbat). „Invertitul” sexual îşi dă alura şi ţinuta femeii, imită seducţiile femeii pentru a atrage bărbatul. Tot astfel, şi femeia homosexuală/lesbiană îşi ia alura bărbatului, seduce o altă femeie, leagă prietenie şi dragoste cu ea şi o domină. O explicaţie a homosexualităţii a dat-o Sigmund Freud, care a considerat că instinctul sexual (care începe în primii ani ai vieţii individului), în loc să evolueze normal până la iubirea pentru individul de sex opus, se opreşte în evoluţia lui, rămânând în stare infantilă (iubire pentru mamă sau pentru propriul corp).

8 Nimfomania – este o perversiune sexuală legată nu atât de o tulburare mintală, cât de o stare congestivă specială a organelor sexuale, care-i face pe unii perverşi să comită acte de viol, de atentate la pudoare. La bărbat se cheamă „satiriazis”.

9 Fetişismul – constă în senzaţia voluptuoasă pe care o au unii perverşi sexual numai când ating anumite părţi ale corpului (fesele, urechile) sau unele obiecte aparţinând unui individ de sex opus, pe care le socot ca pe un „fetiş” (pantofi, batiste, fularuri, chiloţi etc.).

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt sadica,masochista,nihilista,nimfomana,descreieta..e de bine? :))

Anonymous spunea...

Cum un puternic jucător de vrăji numit Dr. AJAYI m-a ajutat să-l aduc înapoi pe iubitul meu în 48 de ore. iubitul meu care s-a despărțit de mine din iunie anul trecut și toate eforturile mele de a-l recupera au fost în zadar. Îl iubesc atât de mult încât de fiecare dată când îl văd cu o altă fată, voi fi supărat. Așadar, într-o zi, am intrat pe internet când am văzut mărturia unei femei. Cum acest mare bărbat pe nume DR AJAYI a ajutat-o ​​să se împace cu soțul ei. Din fericire pentru mine, a renunțat la contactul doctorului AJAYI. Așa că am sunat rapid la numărul și i-am trimis un mesaj pe e-mail după aproximativ 2 ore, m-a sunat înapoi și mi-a răspuns la e-mail. I-am explicat totul și mi-a dat informații complete despre proces și măsurile care trebuie luate. El a spus că are nevoie de niște obiecte pentru a se ruga pentru mine, ceea ce am făcut. Am făcut tot posibilul să mă asigur că rugăciunile mele s-au terminat și, în 48 de ore, așa cum mă asigurase deja, iubitul meu a venit să mă roage să-mi cer iertare, acum mă iubește, prețuiește și promite că nu mă va mai părăsi niciodată . Mulțumită lui DR AJAYI, îi puteți trimite și un e-mail: drajayi1990@gmail.com sau WhatsApp sau VIBER: +2347084887094 și fiți siguri de soluție, deoarece el este pur și simplu cel mai bun pe care îl puteți găsi.